Maandag 3 augustus 2009 dag 22

Dag 22, maandag 3 augustus, Miami Beach.

Vanochtend hebben we op de kamer een croissantje gegeten, lekker met een kop thee en melk, heerlijk rustig aan. Fabian wilde nog een hoofdstuk lezen van zijn engelse boekje, hij is vast aan het voorlezen voor het nieuwe schooljaar. Natasja en ik zijn vast naar het strand gegaan, het water was heerlijk lekker met het roze luchtbedje in de golven alleen kreeg Natasja een paar keer een flinke golf over haar heen en sloeg het bedje om. Fabian en Michel kwamen later ook. Nog even wat gezond op het strand en in de branding. Daarna zijn we nog even naar het zwembad gegaan. Bij het hotel hebben ze ook allerlei hangmatten tussen de palmbomen, meestal zijn ze bezet maar nu zag ik er een vrij en ben er gauw op gaan liggen, dat is echt het zwitserleven gevoel op een hangmat tussen de palmbomen.amerika 2009 dag 22 035 amerika 2009 dag 22 010amerika 2009 dag 22 028amerika 2009 dag 22 034

Het weer is hier de laatste weken opvallend stabiel, normaal hebben ze rond deze tijd veel meer last van regen en onweersbuien en kondigen de eerste tropische stormen zich al aan. Ik hoop dat het nog een aantal dagen zo blijft want vliegen met een tropische storm lijkt me niet prettig. Officieel is het nu het regenseizoen maar de dagen met regen de laatste 3 weken zijn op een hand te tellen.

We zijn gaan douchen en hebben op de kamer nog wat kip van de doggybag van gister gegeten en daarna zijn we naar Aventura mall gegaan, volgens Natasja een van de beste van Miami en hij is overdekt, dat is wel nodig want de temperaturen zijn nog steeds rond de 35 graden. We moesten de weg af rijden waar ons hotel staat,  wat een grote hotels zie je daar, vooral hoogbouw, wel  40 verdiepingen hoog, ik vond het wel mooi, Michel vond het te kollosaal . Er zaten echt luxe hotels bij. Eigenlijk lijken alle shoppingsmalls een beetje hetzelfde en je komt ook steeds bij dezelfde winkels uit. Eerst waren we bij Victoria secret, Natasja heeft een hemd/shirtje gekocht, ook nog een paar broeken gepast maar ze wilde eerst verder kijken. Toen Abercrombi, weer een paar broeken gepast, een zat heel mooi en was maar 30 dollar, maar ze vond hem iets te slap. Daarna naar American Eagle, daar vond ze een mooie broek die heeft ze gekocht, je kreeg er een gratis shirtje bij maar die had ze al dus heeft ze er een voor Fabian genomen,  verder nog een leuke polo en een riem. Michel heeft er ook een riem gekocht. Toen ze bij de kassa stonden zag ik nog een witte korte broek voor Fabian, hij gepast stond heel leuk. Ik zei tegen Michel dat is voor jou ook wel leuk, eerst zag hij wit niet zo zitten maar toen ik er een leuk shirt bij zag wilde hij het wel proberen(Michel heeft een shirtjes tic). Stond ook heel leuk, dus die hebben we ook genomen. Rond half 5 hadden we het wel gezien. We wilden bij Hard rock cafe in Miami gaan eten, het lag aan de haven van Miami, er waren allemaal kleine winkeltjes en live muziek op straat, heel gezellig. We waren lekker vroeg dan is het nog niet druk en ook wel lekker een keer op tijd eten. Michel en ik hadden cola en de bediende vroeg of we een grote wilden, tenminste dat verstonden we, later op de rekening vonden we de cola wel erg duur maar het was inclusief glas, toch wel weer leuk Hard rock glazen met Miami, we hebben ze ook al van New York. Fabian en ik hebben nog een shirt gekocht met Hard rock Miami. Als we thuis zijn gaan we een keer bij Hard rock cafe in Amsterdam eten. We hebben nog een stukje over Miami beach gereden op de kaart lijkt het een klein strook maar het is toch best wel groot. We waren op tijd thuis en zijn op tijd gaan slapen

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Maandag 3 augustus 2009 dag 22

  1. Ton zegt:

    Leuk verslag jongens! Michel: neem voor mij ook een leuk shirtje mee. Ik heb ook een shirtjes tic. Liefst een blauwe 🙂 have fun!

Plaats een reactie