dag 7,Zondag 19 juli 2009 Naples

Dag 7, Zondag 19 juli 2009, Naples.Amerika 2009 dag 7 003

Vanochtend lekker rustig ontbeten in het hotel, het is een soort buffet bij de bar van het zwembad daar kan je je eten halen en dan een plekje rond het zwembad zoeken. Wel gezellig maar er zijn niet zo veel plekjes. Het hotel heeft trouwens een mooie tuin met vijvers met grote vissen, bruggetjes en fonteinen. Er staan ook veek beelden en er is een kleine midgetgolf.

Er lopen allemaal hagedissen rond, vanmiddag zagen vanaf het balkon een kleine groene leguaan op de palmboom.Amerika 2009 dag 7 018b

We zijn wat rond gereden door Naples, je vergaapt je hier echt aan de huizen, er wonen hier dan ook veel (multi)miljonairs en dat is te zien, het zijn grote lanen, alle tuinen keurig netjes verzorgd, mooi groen gras, allemaal keurig gemaaid, supergrote huizen!

We zijn gestopt bij de pier en zijn de pier opgelopen, deze is bekend om de vele vissers en pelikanen. Pelikanen hebben we niet gezien wel veel vissers, als ze een vis vingen lieten ze hem op de pier spartelen tot ze dood waren, best wel zielig, dood ze dan meteen. Je zag vanaf de pier weer heel veel kleine visjes en in de verte zagen we een dolfijn, ik dacht eerst dat het een haai was. Het was weer behoorlijk warm, ik vind het wel lekker hoor, als je maar genoeg drinkt en daar letten we nu wel op.Nog wat foto's

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

500 meter van ons hotel is een grote shoppingmall, daar zouden we naar toe gaan, gezien de situatie met Fabian gisteren wilden we niet de hele dag het warme strand op gaan en in de Mall is airco en Arbercrombie! Natasja wist precies waar alle winkels waren die had al een virtuele tour op internet gedaan. Eerst gingen we naar forever21, ik heb een shirtje en jurkje gekocht en Natasja 2 shirtjes, Michel en Fabian zaten buiten de winkel waar ze een leuk zitje hadden en de Starbucks. Daarna ben ik met Fabian naar de Arbercrombie gegaan, daar hadden ze shirtjes in de opruiming, hij heeft 3 nieuwe shirts en is er heel blij mee, ook een boxer zodat je net boven zijn broek het randje van Arbercrombie ziet, een echte patser, dat was wel even anders gisteren, hij maakt er nu grapjes over dat ik in zijn gezicht sloeg en steeds zei wakker blijven, kindermishandeling, haha! Daarna nog met Michel gegaan,hij wilde dat ik meeging om te kijken of het wel goed zit, hij heeft altijd van die wijde shirts terwijl iets strakker juist afkleed, die jongen van de Arber stond wel een beetje raar te kijken toen ik mee de kleedkamer inging, Michel vind het stom om naar buiten te komen en vragen hoe het staat.  Natasja nog bij Victoria secret en bij Hollister wat gekocht, al met al waren we langer bezig dan we hadden gedacht. Ik wilde nog een uurtje naar het strand maar het was al half 5. De kinderen wilden even op de computer en Michel heeft nog even een krantje gelezen. Daarna zijn we gaan eten bij de Cheesecake factory en hebben een film bij de receptie van het hotel gehaald Cloverfield, bij de flatscreen zit ook een video en DVD en je kan bij de receptie kiezen uit zo’n 300 films. Eigenlijk wilde ik nog naar een park hier in de buurt waar veel dieren in het wild te zien zijn maar in die parken zijn zo veel muggen en al spuit je nog goed in er is altijd wel een plekje waar ze steken. Morgen gaan we naar Sanibel een schelpen eilandje en St. Petersburg.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op dag 7,Zondag 19 juli 2009 Naples

1. Teleton van het Florida Forum zegt:

Leuk verslag waaruit goed blijkt hoe jullie van de reis genieten. Jammer van de appelenflauwte, ’t is toch even schrikken als er één het vaantje strijkt. Maar het lijkt of alles weer goed is gekomen dus veel plezier verder!

2. Irma zegt:

Hey Family!
    Wat een avonturen beleven jullie weer en wat fijn dat jij tijd vindt om erover te schrijven zodat wij het kunnen meebeleven Ina!
    Zijn jullie met bijna lege koffers naar the States gevlogen? Want er wordt weer lekker geshopt nu… 🙂 Uitkijken dat je niet wordt opgepakt he Ina, wanneer jullie samen in zo’n pashokje gaan, je weet maar nooit daar….