Dag 20, zaterdag 1 augustus 2009, Stuart

Dag 20, Zaterdag 1 augustus 2009, Kissimee-Stuart, 230 km.

Vandaag vertrokken we weer uit het huis en alle ruimte die we deze dagen hadden, op zich wel leuk, alleen jammer dat we geen internet hadden en voor best wel wat minder geld hadden we ook in een motel dichter bij de parken kunnen zitten die allemaal gratis shuttlebussen hebben naar de parken en ook allemaal een zwembad hebben. Als je hier 2 weken zit is een huis wel lekker maar zoals wij een paar dagen kan je net zo goed een hotel nemen. We hadden ook gedacht ieder weer even privacy met een eigen kamer, maar Fabian vond het een beetje eng en sliep liever bij mij. Michel en ik hebben dus maar een nachtje een eigen kamer gehad daarna sliep Michel op Fabian’s kamer, en Fabian bij mij.

We reden eerst een stuk snelweg, zagen weer een aantal dode wasbeertjes(levende hebben we nog niet gezien) daarna de A1a langs de kust. We zagen een man langs de kant met een bord “got any work?” hier hebben ze echt last van de crisis, je ziet ook steeds acties op tv American feed American, een soort voedselbanken voor mensen die hun baan zijn kwijtgeraakt. Later langs de kustweg kwamen we langs de mensen die geen last van de crisis hebben met prachtige huizen en golfbanen.

Bij het hotel ingechecked, en ja hoor we zitten langs een spoorbaan, gelukkig rijden er niet veel treinen, de kamers zijn sober maar er is een mooi zwembad. We zijn naar het bathtub reef strand gegaan, daar kan je snorkelen. Fabian en Michel hebben het lang uitgehouden Natasja en ik vonden de golven te hoog elke keer een splash water in je gezicht vonden wij niet lekker, het water is hier wat wilder dan de Mexicaanse golf, verderop vonden wij het strand mooier maar daar kon je niet snorkelen. Na het strand nog even in het zwembad gezwommen en toen eindelijk bij de Chili’s gegeten, heel de week geen gevonden,  hier was er een, je kan hier lekker eten maar weer zo veel! elke dag happy hour dus 2 pinacolada’s, 2 bier de kilo’s vliegen eraan, maar zo lekker! We hebben weer een doggy bag voor morgenmiddag. We willen morgenochtend gaan boeken voor de laatste 4 dagen ergens bij Miami beach. Iedereen vind dat de vakantie wel erg snel gaat dit jaar maar we hebben ook wel weer zin in ons eigen bedje.amerika 2009 dag 20 002 amerika 2009 dag 20 003 amerika 2009 dag 20 008

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Dag 20, zaterdag 1 augustus 2009, Stuart

1. irma zegt:

Wat gaat het snel, nog een paar daagjes en het zit er voor jullie weer op….. Als jullie terugkomen zijn wij net naar Terschelling…. Gisteren hebben we trouwens onze reuze-barbeque ingewijd met Veertje d’r verjaardag! bij de eerste lading hamburgers ging’íe vreselijk roken en we zagen vlammen, dus iedereen Oeh! en Ah! en Ton maar heel koelbloedig (wel lichtelijk geirriteeerd) doorgaan…… Gelukkig waren de hamburgers niet verbrand en uiteindelijk was het een groot suc6! We hebben nog het e.e.a. over dus straks nog maar wat erop gooien…
    Geneit van jullie laatste dagen! xxx