dag 13 zaterdag 25 juli 2009, Clearwater

Dag 13, zaterdag 25 juli 2009, Clearwater.dag 13 zaterdag 25 juli 2009, Clearwater

Vandaag voor de verandering weer naar het strand. We gingen naar het Sandey Key beach. Clearwater is heel toeristisch, wel gezellig maar superdruk op het strand en de parkeerplaats.  Bij Sandey key is de parkeerplaats groter en ruim plaats. Er waren vandaag wel wat meer golven en van die grassprieten en wat wier in het water. We hadden gister bedjes gekocht en zoals het echte Hollanders betaamd hebben we de goedkoopste gekocht. Die van mij was meteen al lek, nu zijn we niet bepaald de dikste, zelfs voor ons waren de bedjes smal maar we hebben er op gedobberd, zelfs op de lekke, hij liep langzaam leeg. Ook Fabian wilde wat bruiner worden, nu thuis lijkt hij wel een garnaal. Ik heb hem goed ingesmeerd ik kwam alleen tegen zijn anusappel, adamsappel zei ik, hij had dus altijd gedacht dat het anusappel was. 😉

Om 4 uur waren we terug in het hotel, onderweg een pizza gekocht want om 7 uur zouden we naar de Dolphin encounter gaan, dus snel eten en douchen. Daarna naar de boot, deze vertrok om 19.15u. Buiten was het nog 34 graden maar op de boot was het lekker met een windje.amerika 2009 dag 13 002amerika 2009 dag 13 003 Eerst voeren we de haven uit langs mooie huizen en grote hotels. De zon was al aan het zakken dus dat zag er mooi uit, we gingen op zoek naar dolfijnen, ik denk dat ze precies weten waar ze zijn, ze vertelden dat dolfijnen altijd in hetzelfde gebied blijven in een straal van 15 mijl. Eerst zaten we boven op de boot maar toen we drinken gingen halen beneden vroeg ik aan de kapitein waar we ze het beste konden zien, hij zei in een paar minuten aan de voorkant, dus zijn we maar beneden voor aan dek gaan kijken. Op een gegeven moment zagen we de vinnen voor de boot we bleven een tijdje liggen en je zag ze af en toe boven komen, een andere dolfijnenboot kwam er ook aan, die maakte vaart en onze boot bleef er naast varen, ik denk dat ze samenwerkten. De dolfijnen gingen in de golven achter de boot springen, ik heb op goed geluk geknipt met mijn fototoestel en er zijn een paar goede foto’s uitgekomen met een springende dolfijn. Na een tijdje stopte de boot en zagen we de zon onder gaan ook daar konden we mooie plaatjes van schieten.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Daarna voer de boot weer naar de haven. We kwamen nog in gesprek met een familie uit New Jersey, oorspronkelijk kwamen ze uit de Dominicaanse Republiek, ze hadden zo’n schattig kleinkind met een knalroze jurkje, ik heb er een foto van gemaakt, en ze waren daar zo trots op. Om half 10 waren we weer terug in het hotel.

Deze slideshow vereist JavaScript.

 

 

Morgen gaan we weer verder richting de manatees, waar we maandag ochtend gaan snorkelen en duiken met deze logge beesten.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op dag 13 zaterdag 25 juli 2009, Clearwater

  1. schouten zegt:

    weer super leuk hoor en mooie foto.s
    mooie reis en fijn dat we er zoveel van kunnen meemaken
    groetjes

Plaats een reactie