Dag 2 14 juli 2009

Dag 2, 14 juli – Key Largo

Vanochtend lekker rustig aan gedaan, muesli bol gegeten die had ik nog van huis mee genomen en de kids zijn even wezen zwemmen in het zwembad. Hierna zijn we naar het Wild Bird rehabilitation center gegaan, hier worden zieke vogels opgevangen.  Er zijn veel hokken met vogels, kraanvogels, pelikanen, aalscholvers etc. je loopt door een mangrove bos over een houten vlonder, er lopen en vliegen ook vogels in het wild. je kan hier een rondje dat uitkomt aan deGolf van Mexico, hier worden s’middags  pelikanen gevoerd. Het was leuk om te lopen alleen waren er veel muggen maar dat merkten we pas na een tijdje toen het begon te jeuken en de muggenbulten opkwamen. Het was behoorlijk warm 33 graden maar ik vond het wel lekker warm. We hebben een paar mooie foto’s gemaakt, ik wilde een foto  maken dat Fabian Natasja optild, zo’n foto had ik eens gezien van Amber en Fabian en vond ik zo leuk, alleen is die Fabian 2 koppen groter dan onze Fabian en Amber iets kleiner dan Natasja, Fabian zakte dan ook bijna door zijn knieen.Amerika_2009_dag_2_003 Amerika_2009_dag_2_009 Amerika_2009_dag_2_016 Amerika_2009_dag_2_017 Amerika_2009_dag_2_020

Hierna zijn we weer terug gegaan naar het hotel, even wat gegeten en gedronken. Michel is nog  naar de duikzaak geweest die is hier recht tegenover, een hele grote dus hij kan zijn hart ophalen hier. We hebben nog even nagevraagd waar hier in de buurt strand was er werd ons geadviseerd naar het John Pennekamp State park te gaan. We moesten daar 10 dollar entree betalen, je kan er wandelen, kanovaren etc. het strandje vonden wij wat tegenvallen, het was klein en geen zacht zand om op te liggen. We zijn gaan snorkelen, er lag een Spaans wrak op de bodem uit 1715 bij het wark zag je veel papegaaivissen, een maanvisje en nog wat soorten. Fabian moest eerst nog even wennen aan de snorkel maar nadat Michel wat instructie had gegeven vond hij het supergaaf. Ik was met Natasja en die kan al goed snorkelen, zij zag drie hele grote vissen van wel een meter lang, ik had ze helaas niet gezien. Na een tijdje snorkelen waren we behoorlijk verbrand op ons rug. Morgen gaan we met de boot naar het rif dan doen we maar t-shirts aan. Michel gaat s’morgens eerst duiken en daarna gaan we met ons 4 snorkelen, hij stapt dan van de duikboot over op de snorkelboot. s’avonds zijn we gaan eten langs de waterkant aan de Golf van Mexico daar gaat de zon onder, we zaten lekker buiten(bloedheet), we hebben heerlijk gegeten, Michel en ik 2 spiezen met steak, scampi en coguille, Natasja scampi’s en Fabian een burger, ik heb nog de Key lime pie als toetje gegeten ik vond het wel heeel zoet!  Michel gooide zijn bierflesje om over zijn broek en natuurlijk van alles over zijn shirt dus die heeft alweer een wasje staan. In het water, waar we zaten, zagen we de grote vissen die Natasja had gezien met snorkelen en ze waren idd heel groot zeker een meter. De zon ging steeds lager, een mooi gezicht met allemaal bootjes die langs vaarde of aanlegde om bij het restaurant te eten. Waar de zon onder zou gaan was net een wolkje dus daar hebben we niet meer op gewacht.Amerika_2009_dag_2_029 Amerika_2009_dag_2_030 Amerika_2009_dag_2_031 Amerika_2009_dag_2_032 Amerika_2009_dag_2_036 Amerika_2009_dag_2_035

Dit bericht werd geplaatst in Vakantie. Bookmark de permalink .