dag 1 maandag 13 juli 2009

Amsterdam - Londen - Miami
Gereden:   km. Holiday Inn Key Largo 3 nachten.
Om half 4 ging de wekker, even nog de laatste spullen in de koffer, eten, douchen en op weg naar opa en oma die ons naar Schiphol brengen.
Half 8 vertrekken we met British Airways naar Londen.dag 1 maandag 13 juli 2009
Het gaat allemaal snel binnen 45 minuten zijn we in Londen
waar we nog een kwartiertje in de lucht moeten cirkelen voor we landen.
Ook de overstap naar de volgende vlucht ging relaxed, we hadden 2 uur de tijd, door de controles, Michel en Natasja namen nog een kop koffie
en we konden weer instappen alles op tijd.
We hadden eigen tv schermpjes en konden kiezen welke film we wilden zien, je had keuze uit zo’n 16 films oude en nieuwere ik heb zelf 17 again en de Birds van Alfred Hitchcok gekeken, zo duurde de reis niet zo lang. We kregen veel eten, naar Londen kregen we al een broodje dik belegd met ham en Cheddar kaas, we zaten nog geen uur in het vliegtuig naar Miami en we kregen al weer een warme maaltijd en dat terwijl we net een aantal dropjes hadden gegeten. Vlak voor we landde kregen we nog een soort van lunch.
Om half twee plaatselijke tijd landden we in Miami.

Met de shuttlebus naar de autohuur was wat hectisch, het was erg druk. Bij Alamo nog even in de rij, we konden kiezen uit allerleikleuren Toyota Sienna’s, we kozen de gouden kleur.

dag 1 maandag 13 juli 2009Dag 2 14 juli 2009

Dan op naar Key Largo,  onderweg zagen we een Wall Mart, Michel en Natasja gingen kijken voor een cool box en water en melk, Fabian was moe en wilde in de auto blijven dus bleef ik maar bij hem. Een uur later kwamen ze terug met gelukkig de coolbox en lekker melk en water, het is 33 graden dus goed drinken!
Rond 5 uur waren we bij het hotel Holiday Inn, de kids gingen even bij het zwembad kijken dat er mooi uitzag, we hebben een grote pizza gehaald en lekker op de kamer gegeten,wat zijn de pizza’s hier toch lekker!
Het was inmiddels 8 uur, in Nederland 2 uur s’nachts, een lange dag dus. We waren erg moe en zijn lekker gaan slapen,
Fabian het klokje rond, wij waren iets eerder wakker. Vandaag een rustig dagje, lekker zwemmen en vast bespreken om morgen te gaan snorkelen.

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .